Test reisverslag - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu Test reisverslag - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu

Test reisverslag

Door: Angela

06 Juli 2014 | Nederland, ettenleur

Ook dit jaar willen wij jullie op de hoogte houden van onze reisperikelen.
Dit is een test of iedereen onze mail ontvangt.

• 06 Juli 2014 - 17:12

Yvonne En Tom Segeren:

Lieve Kuijltjes,

Jullie test reisverslag ontvangen. Weer fantastisch om jullie reisverhalen te kunnen volgen.
    Wij wensen jullie een ontzettend fijne reis, geniet er van en kom heelhuids thuis!!
    Sofie en Tom, allebei over naar VWO 5, knap gedaan, dan nu voor jullie ook een heerlijke vakantie gewenst.
    Gr. en dikke kus Yvonne en Tom

• 06 Juli 2014 - 20:34

Angelique:

De test komt goed door!! We zien de reisverhalen weer graag tegemoet!!

• 06 Juli 2014 - 22:59

Sandrá:

Ik heb de test ontvangen. Heel veel plezier met jullie reis. Ik ben bemieuwd naar jullie reisverhalen en ik ga jullie proberen te volgen. Wij vertrekken gelijktijdig en starten met onze nieuwe uitdaging. Gr. Sandra