2. In Bira - eerste duiken - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu 2. In Bira - eerste duiken - Reisverslag uit Makassar, Indonesië van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu

2. In Bira - eerste duiken

Door: Angela

22 Juli 2014 | Indonesië, Makassar

Na een reis van 27 uur!!! ( echt lang) zijn we vorige week donderdag aangekomen in Bira.
Een klein plaatsje aan de zuid kust van Sulawesi. We slapen in 2 bungalows in een tuin. 50 meter lopen van een hagelwit strand, een paar kilometer lang en helemaal leeg.
Helaas regent het de eerste dag. Dat valt een beetje tegen.
Donderdag gaan Kees, Sophie en Tom duiken. Gelukkig is het weer beter en kan ik wat luieren op het strand.
Vrijdag blijft Sophie bij mij en gaan Kees en Tom duiken. Helaas heeft Tom te veel last van zijn verstopte neus.... dus terug naar boven. De tweede duik gaat Kees alleen met de dive master en blijft Tom aan boord. Er is hier veel te zien onder water. Haaien ( geen gevaarlijke...) , roggen, lion fish en nog veel meer.