3. In Bira - veel zonnen - Reisverslag uit Rantepao, Indonesië van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu 3. In Bira - veel zonnen - Reisverslag uit Rantepao, Indonesië van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu

3. In Bira - veel zonnen

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg

22 Juli 2014 | Indonesië, Rantepao

Zaterdag blijven Tom en Sophie ook boven water. Kees gaat weer met de dive master. Bij onze hutjes kun je niet in de zon zitten vanwege alle bomen. Bij de buren hebben ze een heerlijk zonnedek met ligbedden en zitzakken. En een drankje in de buurt. Wij ploffen daar neer voor een dagje zonnen. We hebben inmiddels kennis gemaakt met een Duits stel wat ook iedere dag gaat duiken, op dezelfde boot als Kees.
Zondag, onze laatste dag op Bira, ga ik ook met de boot mee. Ik word afgezet op een klein eilandje aan de overkant met een nog witter strand :) Er is daar ook een guest house waar ik mn theetje kan bestellen en in de schaduw kan zitten. Smiddags komt iedereen daarheen om te lunchen. Helaas heeft Tom weer last can zijn neus, dus niet duiken. Na de lunch blijft Tom bij mij op het strand en gaat de rest duiken. Wij worden een paar uur later weer opgehaald door de boot.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Rantepao

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 9307

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

Sulawesi 2014

21 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

28 Juni 2013 - 08 Augustus 2013

2013 - Thailand, Laos en Cambodja

Landen bezocht: