4. Van Bira naar Sengkang - Reisverslag uit Sengkang, Indonesië van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu 4. Van Bira naar Sengkang - Reisverslag uit Sengkang, Indonesië van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu

4. Van Bira naar Sengkang

Door: Angela

22 Juli 2014 | Indonesië, Sengkang

Tom heeft helaas nog last van zijn neus... Dus niet duiken. Na de lunch blijft Tom bij mij. Maar ook met snorkelen kun je mooie dingen zien. Ik zie een haai en 4 schildpadden!!! Yeah !!!
Maandagochtend worden we opgehaald door auto met chauffeur. Onze twee reisdagen gaan beginnen. Onze chauffeur heet Arie, dat kunnen we wel onthouden. We rijden door heel veel dorpjes over een hele slechte weg. Echt hobbel de bobbel. Het gaat dan ook niet snel. Het is momenteel Ramadan dus moeilijk om een een eettentje te vinden om te lunchen. Gelukkig weet Arie een 'geheime' locatie. Aan de buitenkant lijkt het dicht maar het is toch echt open. We eten een heerlijke lunch voor nog geen 12 euro incl drankjes voor 4 personen. Haha, echt heeeeel duur.
Na een rit van 7 uur zijn we in Sengkang, waar we voor 1 nachtje slapen.

• 22 Juli 2014 - 16:54

Yvonne En Tom:

Blij eindelijk iets van jullie te horen, we vermoeden al dat jullie daar geen bereik hadden.
    Het klinkt allemaal weer prachtig en jullie vast heel veel moois onder water hebben gezien.
    Hopelijk is Tom zijn neus weer beter, maar dat zal wel na zo'n hobbel bobbel reis van 7 uur.
    Op naar de volgende verhalen, groetjes uit Etten-Leur tom en yvonne

• 24 Juli 2014 - 09:14

Ankie:

Hallo lieve allemaal.
    Blij wat van jullie te horen.
    Jammer dat Tom niet mee kon!
    Jullie ondernemen weer veel, hoor ik wel,leuk hoor.
    Het is hier nog steeds goed weer, heel de maand jullie al, heel warm.
    Fijne vakantie nog verder, en geniet ervan.
    Dikke knuffel .
    Bert en Ankie.

• 24 Juli 2014 - 09:17

Ankie:

Hallo lieve allemaal. Fijn wat van jullie te horen.