16. Bunaken - drie duikers en een snorkelaar - Reisverslag uit Bunaken, Indonesië van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu 16. Bunaken - drie duikers en een snorkelaar - Reisverslag uit Bunaken, Indonesië van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu

16. Bunaken - drie duikers en een snorkelaar

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg

30 Juli 2014 | Indonesië, Bunaken

Twee dagen op Bunaken - 4 duiken verder! Een waar onderwaterparadijs, recht voor de deur. Met de speedboot vaak maar 10 minuten en we kunnen naar beneden. 3000 vissoorten, spectaculaire drop-offs, elke duik schildpadden, en af en toe een reefshark.

Ik raak steeds meer bedreven in onderwaterfotografie en film en dat levert mooie plaatjes op.

In de middag is het vooral relaxen. De kids hebben aansluiting met 2 leeftijdgenoten, dus er wordt veel gekaart en nagesproken over de duik. Morgen een rustdagje (verstandig als duiker).

Ik ga kijken of ik weer wat foto's kan uploaden.

  • 30 Juli 2014 - 13:46

    Joke Van Beek:

    Hallo lieverts

    Weer twee mooie verhalen, klinkt goed allemaal,houden zoo.

    Watl leuk dat tom en sophie ook leeftijd genoten hebben, dat is gezellig.


    Hier verder alles goed, papa vrijdag weer op controle.
    Ik gaa fietsen met marianne kijper naar de meerlsedreef.

    zaterdag bel ik weer,nog veel gezelligheid en kijk uit

    Lieve groetjes papa mama xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Bunaken

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 9291

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

Sulawesi 2014

21 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

28 Juni 2013 - 08 Augustus 2013

2013 - Thailand, Laos en Cambodja

Landen bezocht: