17. Relaxen op Bunaken - Reisverslag uit Bunaken, Indonesië van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu 17. Relaxen op Bunaken - Reisverslag uit Bunaken, Indonesië van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu

17. Relaxen op Bunaken

Door: Angela

01 Augustus 2014 | Indonesië, Bunaken

Gisteren (donderdag) was een rustdag. Beetje uitgeslapen en de rest vd dag relaxen op een bedje op het strand. Kees en ik hebben nog een kleine strandwandeling gemaakt. De kinderen zijn met 2 andere Nederlandse kinderen naar het dorpje gelopen. Eindelijk hebben ze aanspraak met leeftijdgenoten! 'S avonds maken alle vier de kinderen een night dive. (1800 uur, want dan is het al donker hier...) Het blijft toch altijd vreemd om je kinderen in het donker onder water te zien 'verdwijnen' . Ze komen dol enthousiast na een uur weer terug. De kinderen eten samen aan een tafel en de ouders eten ook samen. Wat is de wereld toch klein.... de moeder blijkt op het Mencia te hebben gezeten. Toen ik ze voor het eerst zag zei ik al: ik ken haar, komt vast uit Breda. Haha, blijkt het ook nog te kloppen. We gaan later naar bed dan normaal. Dit omdat het hun laatste avond is op Bunaken Island. Tom & Sophie hebben maar even kunnen 'genieten' van de nederlandse vrienden.

• 01 Augustus 2014 - 16:28

Jokevan Beek:

Hallo schatten
    wat leuk met die kinderen...

ja bredanaars zitten ook overal.

Ikben net terugvan n fietstocht meerlsedreef met marianne k.
    het was heerlijk weer.
    vanavond gaan papa en ik kreeft eten bij de peer,heerlijk

zn neus ziet er weer mooi uit.
    tot horens morgen.xxxx