21. Scootertocht door Minahassa - Reisverslag uit Tomohon, Indonesië van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu 21. Scootertocht door Minahassa - Reisverslag uit Tomohon, Indonesië van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu

21. Scootertocht door Minahassa

Door: Kees

04 Augustus 2014 | Indonesië, Tomohon

Vandaag, maandag weer een dagtocht gemaakt met onze scooters. De kids hebben de hele dag gereden, pa en ma achterop.

7 uur lang door een wisselend landschap van bossen, akkers, rijstvelden, soms vlak en dan weer slingerend door de bergen. Dan komt 125 cc goed van pas!

Het is hier behoorlijk vulkanisch met emerald blauwe meren en rookpluimen uit de grond.

Bezoekje aan de markt hebben we op aanraden maar overgeslagen: ze verkopen er honden, katten, vleermuizen en niet om als huisdier te houden...

Morgen vertrekken we naar Tankoko National Parc, we blijven er overnight om 's avonds op zoek te kunnen naar tausiers - spookdiertjes. Vervolgens door naar Bangka Islands. Beide plekken waarschijnlijk zonder enige internet verbinding.

-> ik heb weer foto's toegevoegd, ook aan eerdere verslagen.

• 04 Augustus 2014 - 17:05

Joke Van Beek:

apa kabar?

nou volgens mij heel goed.
    wat n prachtige en spectaculaire foto,s.
    n hele andere wereld.
    veel plezier bij de aapjes.
    en tot horens op het strand van bangka Island.

woensdag veel liefs endikke kussen mama joke oma.xxxxl

• 07 Augustus 2014 - 10:04

Cokky:

Ik geniet van jullie verslagen en foto's, volgende keer verstop ik me in jullie bagage !!

Veel plezier nog.