Chiang Rai - of eigenlijk Theong. Noord-Thailand - Reisverslag uit Thoeng, Thailand van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu Chiang Rai - of eigenlijk Theong. Noord-Thailand - Reisverslag uit Thoeng, Thailand van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu

Chiang Rai - of eigenlijk Theong. Noord-Thailand

Door: Angela

08 Juli 2013 | Thailand, Thoeng

Gisteren was een lange reisdag. Om 09:30 uur met de boot naar Koh Samui (2 uur) . Vervolgens met het vliegtuig naar Bangkok. Met de bus van het ene vliegveld naar het andere vliegveld (1 uur) Een aantal uren wachten en vervolgens gevlogen naar Chiang Rai. Toen nog een uur met de auto. Om 22:30 uur waren we in Upcountry Bungalows. Pfff. Meteen naar bed.....
Tijdens het ontbijt heeft het geregent.
Nu zit ik op mijn terrasje voor de bungalow onze weblog bij te werken. T+S zijn de parkieten aan het eten geven, haha. Kees is aan het relaxen in de ligstoel. Het dondert flink, de wolken drijven om de bergen waar ik uitzicht op heb. En ja hoor, het begint te regenen. Gelukkig zitten we onder een afdakje en koud is het niet. Rainy Season :( Vandaag maar een relax dagje houden!
Houd je "Thai" allemaal. Xxx

• 08 Juli 2013 - 10:53

Angelique:

De bungalow ziet er gaaf uit! Wij hebben vandaag ook weer een zonnige dag, eindelijk. De botjes worden weer opgewarmd.

• 08 Juli 2013 - 13:54

Joke V. Beek:

hallo vriendjes
    dat was me het dagje wel gisteren.
    maar vandaag, stillekes aan,het ziet er prachtig uit daar.
    hier is het lekker warm.
    veel liefs en dikke kussenmama.xxxx

• 08 Juli 2013 - 18:35

Sandra:

Hopelijk is het maar een stort bui en komt snel de zon door. Jullie bungalow ziet er mooi uit. Relax ze en ik wacht met spanning op je nieuw reisverslag. xx