Dagtocht nr2 - Reisverslag uit Thoeng, Thailand van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu Dagtocht nr2 - Reisverslag uit Thoeng, Thailand van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu

Dagtocht nr2

Door: Kees

10 Juli 2013 | Thailand, Thoeng

Vandaag vroeg op om naar de markt te gaan aan de grens met Laos. We hebben geluk want 2 x per maand komen de hilltribes uit hun dorpen in de bergen. Kortom - big foto opportunities!

Vervolgens de rit terug met veel stops bij weefsters, whiskey stokers, tempels. Kortom, cultureel dagje.

We moeten nu naar onze mochito's en naar de beloofde thaise rijsttafel!

• 10 Juli 2013 - 13:43

Angelique:

Iedereen komt zo wel aan zijn trekken, wandelen, shoppen, whisky!! Eet smakelijk.

• 10 Juli 2013 - 13:45

Haha, Angelique. Goed gelezen. Massage is er vandaag weer niet van gekomen :( We gaan het morgen in Chiang Kong proberen. X

• 10 Juli 2013 - 13:56

Joke Van Beek.:

hallo vriendjes.
    nou ik ben benieuwd naar die massage,of ze kan concureren met jace liene.
    en verder nog mooie zijde gekocht op de markt?
    ik spreek jullie zondag weer

• 10 Juli 2013 - 16:03

Sandra:

Heerlijk, wel nog in Thailand laten doen die massage als het enigszins lukt. Ook bizar is de voetscrub. Enne die mochito..... ik verheug me er al op. Jammer van die regen. Het ene jaar is er meer regen dan het ander jaar. Ook in Thailand kan je er geen peil op trekken. haha. xx

• 11 Juli 2013 - 12:41

ANKIE:

Hallo A K S EN TOM,

Geweldig wat jullie allemaal ondernemen.
    Wel zie je zo heel veel.
    Leuk om dat allemaal te lezen.
    Leuk dat jullie de moeite doen om ons dat te mailen
    Genieten maar, en lekker eten!
    Liefs Bert en Oma Ankie.