Duiken op Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu Duiken op Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Dekuijltjes - WaarBenJij.nu

Duiken op Koh Tao

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg

03 Juli 2013 | Thailand, Koh Tao

Daar zijn we weer.
Verbinding in het hotel is slecht, dus zitnnu in de duikschool - Impian Divers.
S+T+K zijn vandaag begonnen aan hun 1 na laatste cursusdag. Morgen examen! Gisteren en eergisteren in de ochtend theorieles en 's middags met de boot weg en oefeningen in het water. We ontbijten met z'n allen in een restaurantje en dan ga ik terug naar hotel om voor de lunch weer terug te komen. 'S middags ga ik mee op de boot om te snorkelen en naar het reddingszwemmen te kijken. Ik denk dat ze wel 50 x iemand gered hebben. Haha. Eergistern heeft het 's middags geregent op de boot. Minder leuk als je op de boot moet blijven.... Gisteren was het goed weer. Vandaag ga ik niet mee. Ze vertrekken al om 10:00 uur en om 16:30 uur terug. Ze voorspellen flinke golven dus dat is om te snorkelen niet te doen. Wordt een dagje strand vandaag voor mij. Kan ik bijkleuren.

  • 03 Juli 2013 - 08:58

    Angelique:

    Dat eten klinkt allemaal echt westers. Nu al genoeg van de rijst?! Dat is een lange dag op zee zèg, is dat inclusief examen? Ook jij goed smeren hè Angela, denk aan je huidje!! We horen het wel als ze het examen in de pocket hebben. Suc6 in ieder geval. Liefs vanuit een regenachtig Etten-Fleur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 9369

Voorgaande reizen:

14 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

Sulawesi 2014

21 Juni 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

28 Juni 2013 - 08 Augustus 2013

2013 - Thailand, Laos en Cambodja

Landen bezocht: